piątek, 22 marca 2013

Przecudny dzień

Czasem dobrze być "chorym" :-)
hehe to prawda i już wyjaśniam dlaczego.
Od 2 tygodni nie mogłam się dodzwonić do rejestracji, dlatego też postanowiłam pojechać do CMI (Centrum Medycyny Inwazyjnej -> Akademia Medyczna) osobiście.
Wszystko, szybko załatwiłam, ale .... za plecami słyszę pianino i śpiewającego mężczyznę ...
Ale w szpitalu ?!?!?!?!?!
Czy ja mam omamy słuchowe ???
Nie dawało mi to spokoju. Poszłam w kierunku muzyki ...
Patrzę i oczom nie wierzę.
Na środku holu stoi wielki biały fortepian.
I gra na nim nie kto inny tylko Stanisław Soyka !!!!
Zaniemówiłam...

Okazało się, że za niecałe 50 minut odbędzie się koncert
Tu umieszczam małą "niespodziankę"


A poniżej kilka słów o koncercie
(źródło www.gumed.edu.pl)

Muzyczna uczta dla pacjentów UCK

Koncert Stanisława Soyki dedykowany pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego jest pierwszym tego typu wydarzeniem w ramach akcji “Białe fortepiany w polskich szpitalach”. Projekt jest owocem współpracy Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i Fundacji Rosa, twórcy ogólnopolskiej kampanii społecznej “Rak. To się leczy!”. W ten sposób organizatorzy pragną zmienić postrzeganie szpitala – jako przestrzeni przyjaznej, a nie miejsca, które kojarzy się jedynie z chorobą i stresem. Charytatywny koncert odbędzie się w piątek, 22 marca br. o godz. 16 w Centrum Medycyny Inwazyjnej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Smoluchowskiego 17.

- Organizując to przedsięwzięcie, łączymy ze sobą dwie intencje: stworzenie z przestrzeni szpitala miejsca przyjaznego dla pacjentów i okazję do spotkań personelu z pacjentami w wyjątkowej, kulturalnej atmosferze – mówi prof. Jacek Jassem, pomysłodawca akcji – Muzyka to wspaniałe lekarstwo dla duszy, a o tę duszę naszych chorych, pełną lęków i cierpienia, my – lekarze musimy się specjalnie zatroszczyć.

Poprzez koncert organizatorzy udowadniają, że opiekę nad chorymi widzą nieco szerzej, stwarzając wyjątkową okazję do spotkań pacjentów w kulturalnym entourageu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...