piątek, 25 maja 2012

No pięknie eh

Ja chyba bardzo lubię towarzystwo lekarzy (dodam tylko, że moja wypowiedź ma lekko ironiczny wydźwięk)
W zeszłym tygodniu zostałam zaatakowana przez krzesło. Tu w ramach wyjaśnienie napisze iż krzesło stało zdecydowanie bliżej niż myślałam (niepoprawnie oszacowałam jego odległość) i zahaczyłam o nie stopą. Jak to bywa w takich przypadkach ... a w zasadzie byłam przekonana, że po kilku dniach, nie pozostanie po tym incydencie nawet ślad. Aż do wczoraj, kiedy to nie byłam w stanie założyć buta :>
I tak oto wygląda efekt pracy ortopedy ☺


Na szczęście zdjęcie rentgenowskie nie wykazało złamania uffff ☺ jednak palec jest mocno zbity i muszę chodzić z takim usztywnieniem przez tydzień. Rajuuu co za pech.

Ale i tak chciałam życzyć wszystkim osobom zaglądającym na blog Bardzo Miłego Dnia ☺ ☺ ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...