wtorek, 24 lipca 2012

Raport

Raport czyli kilka najważniejszych wydarzeń z ostatnich dni (tygodni) ☺

      Na samym początku lipca został podany Lucentis do prawego oka.
i tu zaczynają się schody ..... mój okulista był na urlopie więc zostałam skierowana do innej osoby wykonującej zastrzyki. Chciałam na zastrzyk w lewe oko zgłosić się tydzień później .... jednak "osoba wykonująca zastrzyki" powiedziała, że lepiej zrobić kolejny zastrzyk najwcześniej 10 dni później. Więc nadal przyjmowałam antybiotyk i zgłosiłam się 10 dni później (mówiłam, że nie widzę na lewe oko i stan się pogarsza - bo ja to czuję) jednak "osoba ta" powiedziała, że nie widzi konieczności podania zastrzyku w drugie oko gdyż lek jest w krwiobiegu i drugi zastrzyk należy podać najwcześniej miesiąc później.
Powiem wam, że po raz pierwszy miałam łzy w oczach bo naprawdę nie widziałam na lewe oko.
      Na szczęście (po dwóch tygodniach) wrócił z urlopu mój okulista. Zrobiliśmy OCT i okazało się (tak jak czułam), że obrzęk w lewym oku się wręcz zwiększył. wrrrrrrrr ale byłam wściekła, że tamta "osoba" po prostu odmówiła mi wykonania zastrzyku grrrrrr
      Co najważniejsze ☺ to to, że moi przyjaciele w tym czasie brali ślub. Tym bardziej byłam zirytowana całą tą sytuacją bo czekał nas Wieczór Panieński



a następnie Wesele (i jeszcze dodatkowo poprawiny ☺). I co teraz ??? Miałam do wyboru okulistę lub wesele moich przyjaciół .... świetnie, co tu wybrać ? Dlatego zdecydowałam się na poważną rozmowę z moim lekarzem. Chciałam aby otwarcie i konkretnie powiedział jaki jest mój stan i czy powinnam wykonać zastrzyk w sobotę, czy jednak mogę pójść na wesele !!!! i poczekać jeszcze tydzień .....
tarammmm ☺ okulista powiedział, że możemy poczekać jeszcze tydzień ☺
Ha !!!!
Dlatego też byłam na ślubie, weselu i poprawinach
Coś wspaniałego ☺


 W tym miejscu gorące pozdrowienia dla Państwa młodych ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...