środa, 5 września 2012

Ciągłe zmiany

Dopiero minął miesiąc od ostatniego zastrzyku z Lucentisu, a już jestem (od 4 dni) po kolejnym. Sprawy potoczyły sie w tak szybkim tempie, że było to zaskoczenie nawet dla mnie.
Jak pisałam na samyyym początku bloga, że lekarze okuliści zalecają 6 zastrzyków z lekiem Lucentis a w moim przypadku okazało się, że potrzebne są kolejne i tu przyznam, że nie byłam i nie jestem na nie przygotowana. Mój okulista powiedział, że nastąpiło zaostrzenie stanu i obrzęk postępuje dość agresywnie.

Ale ale dowiedziałam się także, że oczy i ich obrzęk to jeden z końcowych elementów całej układanki. Okazało się, że mój puls jest dziwnie wysoki. Co oznacza, że serce mocno pompuje krew bo brakuje tlenu. Więc jest światełko nadziei ☺
Niebawem wybieram sie do kardiologa
I przyznam szczerze, że aż sama jestem ciekawa co takiego z tego wszystkiego wyniknie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...