czwartek, 11 października 2012

Odpowiedź z NFZ oddział Gdańsk

Dziś otrzymałam oficjalna odpowiedź z NFZ oddział Gdańsk
I niestety nie otrzymam refundacji a nawet jakiegokolwiek dofinansowania na iniekcje doszklistkowe z Lucentisu. Jest to o tyle dziwne, że w przypadku ADM (czyli zwyrodnienie plamki żółtej związane z wiekiem - dla osób po 65 roku życia) lek ten jest refundowany. A samo hasło cukrzyca już mnie dyskwalifikuje.
A to dlatego, że tak są skonstruowane przepisy i gdyby nawet sam dyrektor NFZtu zgodziły by się chociażby na częściową refundację to działałby wbrew prawu (wbrew obowiązującym przepisom)
Także szykuję się do wysłania pisma "wyżej" z prośbą  o zmianę przepisów. Będzie to twardy orzech do zgryzienia ale myślę, że warto chociażby po to aby przetrzeć szlak ☺


Zupełnie zapomniałam napisać tu na blogu, że mam celiakię (można to nazwać uczuleniem na gluten - w natępnym wątku postaram się napisać kilka słów o tym problemie który dotyka coraz większą liczbę osób, podobno jest to nowa choroba cywilizacyjna)
Ale !!!!
Chcę tylko napisać iż za tydzień wybieram się na konferencję medyczną pt. "Celiakia - diagnostyka i co dalej" jestem bardzo ciekawa cóż ciekawego doktory powiedzą ☺



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...