piątek, 27 września 2013

Jesienne piątkowe popołudnie

Ten widok jest jak dla mnie fenomenalny.
Spadające złot, brązowe, kolorowe liście. Promienie słońca
Do tego wspaniała muzyka. Czego chcieć więcej ?


To dla mnie najlepsza odskocznia po ciężkim tygodniu pracy ☺
Ale ale żeby nie było. O wszystkim pamiętam (tylko mi trochę czasu brakuje ☺)
chciałam bardzooo serdecznie podziękować za wakacyjne, wyjazdowe kartki i płyty. To niesamowicie przyjemne jak ni stąd ni zowąd nagle w skrzynce znajduję kartkę ☺
A codziennie jeźdżąc do pracy mogę słuchać muzyki. Taaaak takie codzienne drobne przyjemności ☺ Dziekujęęęęę ☺


Aj ... zapomniałam dodać. Jedna kartka zaginęła w pomroce dziejów. Została wysłana z Gruzji. No nie wiem czy skarga na poczcie w czymś pomoże ☺ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...