czwartek, 12 kwietnia 2012

Po powrocie, Węgry, klinika i dieta

No pięknie, ponieważ nie umieszczałam postów na bieżąco to teraz nie wiem od czego zacząć ☺

Węgry - klinika
Terapia na której byłam trwała 2 tygodnie
Polegała (i polega) ona na spożywaniu organicznych warzyw i owoców, piciu specjalnych soków (ich skład jest ściśle określony), stosowaniu odpowiednich suplementów (leków) i stosowaniu specjalnych metod wspomagających pracę wątroby.
I obowiązkowy jest odpoczynek, a mianowicie 9 godzin snu dziennie oraz odpoczynek w ciągu dnia.
To tak w wielkim skrócie ☺

Dieta - po powrocie
Dietę muszę stosować przez najbliższe 2 lata. Nie ukrywam, że to mnie trochę przeraża .... ale na razie jest dobrze ☺ Pracy jest całłłłłe mnóstwo (a może i jeszcze więcej) ponieważ wszystkie potrawy są świeże i muszą być przygotowywane chwilę przed spożyciem. Na szczęście nie jest to dieta "głodówkowa". Można spożywać dowolne ilości warzyw i owoców ☺ jedyną trudnością jest to iż wykluczone z diety są wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego czyli mięso, ryby, twarogi, jogurty, mleko, sery a także SÓL (zero soli - sól jest zakazana przez najbliższe 2 lata), tłuszcz oraz wszelkiego rodzaju konserwanty i przyprawy

Ale ale i wrócę tu do wątku
Węgry - klinika cd
Widzę jak ta terapia pomaga ☺ Przez ponad 3 lata miałam problemy z obrzękami (nóg oraz innych części ciała) brałam leki odwadniające, a tu po pierwszych 3 dniach mogłam je odstawić ☺ i ten problem został zażegnany ☺ dodatkowo przez wiele miesięcy borykałam się z anemią. Żelazo się nie wchłaniało. Ten problem również został zażegnany ☺
 i właśnie to dodaje mi sił i motywuje mnie do stosowania tej terapii

Reasumując ☺ ciężka praca przede mną połączona z wieloma wyrzeczeniami, ale wiem i widzę, że warto
także zaciskam zęby i do przodu ☺




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...