piątek, 13 kwietnia 2012

Podziękowania

Na samym początku chciałam powiedzieć "WOW" ponad 1000 wejść na blog. Nie spodziewałam się takiego wyniku w tak krótkim czasie ☺ i tu dziękuję Wam bardzo serdecznie i z całego serca ☺ za to że jesteście, za troskę, za zapytania "i co ? i jak? jak się czujesz?" to niesamowicie miłe Dziękuję. Dziękuję również za całe wsparcie, które od was otrzymuję, za miłe słowa, za motywowanie mnie, za dodawanie sił dziękuję ☺ i bardzo bardzo chciałam podziękować także za całe wsparcie finansowe, które otrzymuję od was dziękuję (hmm nawet nie wiem jak mam dziękować, bo ciężko wyrazić to słowami) no bo jakby nie patrzeć cały czas muszę coś zamawiać i kupować. I choć "buszuję" po internecie w poszukiwaniu dobrych okazji to ... siła wyższa i tak trzeba zapłacić ☺ także jeszcze raz DZIĘKUJĘ ☺

Podziękowania w różnych językach bo widziałam,
że było kilka wejść na blog nawet z Rosji ☺


P.S.
Wszystkie zainteresowane osoby serdecznie zapraszam do zakładki "" (znajdujący się po prawej stronie tuż pod zdjęciem) ☺
tam można znaleźć dodatkowe informacje ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...