piątek, 16 marca 2012

Wyjazd, kantor i uśmiech

Lista na wyjazd gotowa ☺ czas ją wydrukować. Nie chcę o niczym zapomnieć, a spakowanie się jest dość skomplikowane hehe już tłumaczę dlaczego.
W klinice będę przez 2 tygodnie. Na Węgry jadę samochodem (więc teoretycznie można zabrać dowolną ilość rzeczy) natomiast wracam do Polski samolotem i tu zaczynają się "schody" ☺ jak wiadomo bagaż nie może być za ciężki, za duży, a niektórych rzeczy po prostu nie można przewozić. Także list musi być przemyślana.

W ramach przygotowań do wyjazdu pojechałam do kantoru, aby zaopatrzyć się w Forinty. Wymieniłam pieniądze i już miałam wychodzić, kiedy to usłyszałam "a za uśmiech czekolada" ☺ i otrzymałam oto taką czekoladę
czekolada za uśmiech ☺

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...