środa, 24 lipca 2013

Ale o co chodzi

Aż dziś musiałam kilka razy uciekać z oddziału
OMG czemu ludzie na wszystko narzekają ????
coś strasznego że lekarze są głupi, że jedzenie straszne, że herbata "lurowata", że najgorsze pielęgniarki OMG
no z takim podejściem to faktycznie można zwariować

Hmm a może to ja mam dziwne I nader pozytywne podejście
Ale ja się staram czerpać z życia to co najlepsze I dostrzegać wszystko co najpiękniejsze .. no jasne każdy ma gorsze dni ale bez przesady

o proszę trochę optymizmu I pozytywnego myślenia ☺


 Można po prostu odciąć się od świata wziąć computer gazetę colę i odpoczywać ☺


Patrzeć na świat z innej perspektywy


 Istne szaleństwo, rower , spacer (tak nawiasem mówiąc to chciałabym się przejechać na takim rowerze ☺)


 Wspaniała muzyka ojjjj coś cudownego


 Zdjęcia, cudowne wspomnienia, zawsze znajdzie się choćby jedno zdjęcie, które wywoła uśmiech na naszej twarzy ☺


 Wakacje więc spacer po brzegu plaży (ehhh sama bym się przeszła)


 po prostu pozytywne, lekkie myślenie (wszystko jest na wyciągnięcie naszej ręki)


 Piknik i kwiaty we włosach ☺


 Rozmowa z przyjacielem (bardzo to doceniam) bo mam cuuudownych przyjaciół


 Cudowne miejsca, które nas otaczają


 Zdjęcia z zaskoczenia hehe dlatego warto się uśmiechać hahaha


 Okulary i uśmiech zabierajmy na co dzień ze sobą


 a może pyyyszne letnie owoce np poziomkiiii mmm ☺
a na koniec dodaje maliny mniam moja kochana siostra przyniosła mi je pierwszego dnia do szpitala były przepyszne ... mała rzecz a sprawiła mi olbrzymią radość mmm uwielbiam maliny ☺


To wszystkim razem i każdemu z osobna życzę po prostu pięknego dnia ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...