niedziela, 28 lipca 2013

Fotografia

Tak sobie pomyslałam, że powstanie na blogu jeszcze jeden nowy dział ☺
Fotografia
na początku chciałam aby był to dział zatytułowany "Moje piekne Trójmiasto" potem pomyślałam no a może lepiej "Moje piekne pomorze" hmm a teraz tak myślę, że skupię się na Trójmieście. Pomorzu, ale jeśli znacie przecudne miejsca, które warto odwiedzić to koniecznie dajcie znać, przeslijcie zdjęcia ☺
W tym dziale chciałabym się skupić na cudonych miejscach, które zachwycaja swoim pieknem
nieodkryte zakątki Trójmiasta, np jakieś stare urokliwe kamieniczki, przepiękne parki, stare zachwycające swoją potęgą drzewa ☺ ale też zdjęcia z Kaszub, czy grzybobrania, takie zdjęcia przy których człowiek może odpocząć I "odpłynąć myslami" po prostu się zrelaksować.
Zatem nowy dział zostaje oficjalnie otwarty ☺




Mam nadzieję, że już niedługo pojawią się przepiękne zdjęcia z Kaszub
Jeziora, lasy ojj będzie pięknie ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...