wtorek, 23 lipca 2013

Krótka Informacja


Ten tego no więc właśnie, krótka informacja
od tygodnia przebywam w szpitalu
mój organism mnie nie lubi
dopadło mnie autoimmunologiczne zapalenie skóry
generalnie stan zapalny całego organizmu i wysoka gorączka


w tej chwili jest już lepiej tzn nie mam gorączki
podaja mi starydy (w "końskich dawkach")
mogę już chodzić (ufff)

i standardowo mam teraz strasznie dużo energii
i mam million pięćset planów na najbliższy czas ☺
aż mnie nosi hehehe

także przesyłam serdeczne pozdrowienia i już dziękuję wszystkim osobom, które nie odwiedziły i dzwoniły ☺ssstraszliwie jest mi miło dziękuję dziękuję dziękuję
JESTEŚCIE KOCHANI ☺

P.S.
Ale i tak już nidługo wrzucę nowe przepisy na ciekawe dania bezglutenowe ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...