sobota, 24 sierpnia 2013

Sopot ♥

Sopot, Sopot on coś w sobie ma
Może to ludzie, może architektura, może bliskość morza ☺
ale będąc tu daje się od razu odczuć pozytywną "inność tego miejsca"



 Dodam tylko, że zaglądam do Sopotu z powodu okulisty.
Wizyta kontrolna.
Wszystko jest w najlepszym porządku (co mnie cieszy)
A ja jestem pełna podziwu dla tego lekarza ....
Wyszłam z gabinetu ok 20:00, a po mnie byli kolejni pacjenci ....
Rano Uniwersytet Medyczny
Wieczorem gabinet
Zawsze, zawsze pomocny
A podejście do pacjentów ?
Troskliwe i opiekuńcze
Jedna z pacjentek (pani w podeszłym wieku)
zaczęła płakać, kiedy dowiedziała się, że ma zaćmę i będzie poddana zabiegowi
a wychodziła uspokojona i nawet się uśmiechnęła
dlaczego ?
ponieważ pan doktor wszystko wyjaśnił, wytłumaczył
tym samym uspokoił
bo zazwyczaj jest tak, że boimy się tego co nieznane
Ten lekarz naprawdę zawsze stara się dać nadzieję
i dużo pozytywnej energii
A tak zupełnie z innej bajki ....
skoro lekarze pracują po 20 godzin na dobę
czy oni w ogóle sypiają ? hmm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...