sobota, 17 sierpnia 2013

Wolność

hahaha
Ojj tak
Zostałam wypuszczona 3 dni temu.
☺ ☺ ☺
Ale troszkę się przeliczyłam.
Jak to ja już miałam tysiące planów
spotkania, gotowanie, zaraz powrót do pracy, wszystko na raz
przy okazji wesele hoho a tu "zonk"
i trzeba było przejść na tryb "pierwsze kroki w domu"


Poważnie, nawet chodzenie po schodach to problem, ale
powolutku się przyzwyczajam.
Hehe najbardziej się uśmiałam z faktu, że przecież w szpitalu nic nie miałam,
a wróciłam i miałam pełno jakiś siatek, toreb ... hehe nie wiem skąd ☺
No i przyznam, że zostałam przy szpitalnym trybie tzn śniadanie między 8:00 a 9:00,
obiad ok 14:00 i kolacja ok 17:00-18:00
Ale to z czego cieszę się najbardziej to możliwość poeksperymentowania w kuchni
Mam pełno pomysłów na nowe potrawy (oczywiście bezglutenowe)
Także zapraszam serdecznie
Aha będą też ciekawostki dotyczące żywności i tu dodam iż
będąc przez 5 tygodni w "Nadmorskim SPA" (taką oto nazwę przyjął nasz Uniwersytet Medyczny hehe) miałam niesmowitą chęć na Borówki amerykańskie i Jagody ☺
Przeczytałam niezliczoną ilość artykułów na ich temat i .....
i już wszystko wiem ☺
I obiecuję, że się podzielę tą wiedzą z wami (w skróconej wersji - pojawią się same najważniejsze informacje) ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...