czwartek, 28 czerwca 2012

Ah te oczy

Muszę przyznać, że u mnie wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie i momentami nawet mi trudno nadążyć za tymi wszystkimi zmianami. Ostatnimi czasy mój stan był najprościej rzecz ujmując, bardzo niestabilny (rozchwiany). Pomijając fakt dostarczania i wchłaniania soli i białka, mój organizm zaczął strasznie dziwnie reagować, jakby buntowniczo .... ciągłymi mdłościami i osłabieniem, dodatkowo zwracał wszystko co zjadłam, nawet połykane przeze mnie tabletki suplementy. Lekarze z kliniki na Węgrzech nakazali zawieszenie terapii na 2 miesiące. No tak ale juz wcześniej pojawił sie obrzęk w lewym oku, zawieszenie terapii było dla mnie nie do przyjęcia gdyż wiedziałam, że zaraz coś się stanie z moim wzrokiem.
Hmm
I co teraz ?
Byłam między młotem a kowadłem.
Tak źle i tak niedobrze.
I bądź tu mądry.
Decyzja jednak została podjęta aby częściowo zawiesić terapię. Częściowo czyli starać się jeść organiczne produkty oraz przyjmować niektóre suplementy.
(a w między czasie....)
wzrok się poprawiał i pogarszał. W zależności od dnia i godziny. Jak sinusoida. Góra i dół.
(wracając do codzienności...)
Skontaktowałam sie z moim  okulistą aby wykonać OCT (czyli jak już wiecie skan oka). I tak jak się spodziewałam obrzęk był, ale niestety tym razem w obydwu oczach. Co ciekawe, większy obrzęk mam w lewym oku jednak paradoksalnie o wiele gorzej widzę prawym okiem (nie mam pojęcia jak to jest możliwe  ☺ ale podobno jestem bardzo ciekawym przypadkiem medycznym - jak to kiedyś usłyszałam od jednego z lekarzy) ☺
Poniżej pokazane są dwa zdjęcia. Pierwsze to OCT w przypadku zdrowego oka, natomiast drugie to mój "piękny" obrzęk ... widać od razu, że jest ... i to nie mały (to ten obrzęk zaburza widzenie i to przez niego widziany przeze mnie obraz jest nieostry (rozmyty)

Także teraz przygotowuje się do zastrzyku. Bo nie ukrywam, że czas wcale nie gra na moją korzyść, ponieważ te rozciągnięte połączenia nerwowe mogą ulec uszkodzeniu.

To ja życzę Wam miłego dnia
a sama idę "błądzić we mgle..." ☺

* we mgle przez to, że obraz jest niewyraźny, rozmyty ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...